Hozza ki a legtöbbet a videómarketing technikákból
A videó marketing rendkívül hatékony módszer lehet mindenkinek, aki hajlandó eltölteni az időt és az időt. A tudás azonban kulcsa a jó kampánynak. A következő tippek és technikák felhasználásával valóban hatékony tervet készíthet vállalkozásának támogatására.
A legtöbb ember hírhedten rövid figyelmeztetéssel rendelkezik, és azonnal vagy gyorsan meg akarja szerezni a keresett információkat. Ha a videód hosszúnak kell lennie, fontolja meg, hogy más videóra osztja azt, hogy az emberek később megtekintsék.
A videó elkészítésének kulcsszerepe van a sikerében. Nem szükséges olyan drága videó tulajdonosa, amely a legtöbb nézetet gyűjti. Az emberek olyan videón keresztül ülnek, amely rendben van, ha a számukra fontos információ.
Ne gondolja, hogy az ügyfelek 20 perces videót néznek. Ilyen hosszú lehet, ha csak akkor mutatja be a közönségnek, hogy egy nagyon mély videókat készít. Ha csak közvetlenül beszél az ügyfelekkel, akkor a videó nem haladhatja meg a tíz percet.
Győződjön meg arról, hogy optimalizálta videóit a keresőmotorok számára. A célzott kulcsszavakat is fel kell vennie. Lehet, hogy felveszi a kapcsolattartási információkat is, hogy az emberek megérthessék magukat.
Videójában linkre van szüksége a weboldalakhoz. Ez a technika lehetővé teszi a nézők számára, hogy működés közben látják az Ön weboldalát. A képernyőképeket demonstrációs videó készítéséhez is lehet használni. Csak mentse el a kívánt képernyőképet, és szerkessze a videóba.
Egy hatalmas és releváns cím vonzza az embereket ehhez. Szánjon időt a kreatív címek kidolgozására a nagyszerű video marketing érdekében.
Nem kell kiváló minőségű produkciós értékek ahhoz, hogy vállalkozásának megfelelő videót készítsen. Ha a kép fókuszált és kiegyensúlyozott, akkor nincs szüksége professzionális felszerelésre. Tényleg nem kell tökéletes forgatókönyvet írni. Légy természetes és nézz a kamerába. Lehet, hogy nem kell ezt megtennie. A videóban akár képeket vagy PowerPointot is használhat.
Az interneten a legkeresettebb téma az, hogy megtudja, hogyan lehet valamit tenni. Amint az emberek szakértőként azonosítják Önt, többet fognak visszatérni.
Győződjön meg arról, hogy videóid továbbra is fókuszáltak és fókuszáltak. Könnyen elhagyhatja a témát, ha még nem készítette elő a megfelelő előkészítést. Próbáljon meg egyszerűen egy vázlatot készíteni a videódról, hogy filmkészítés közben megismerje és tartsa be azt. Vigyázzon a díjra, és ragaszkodjon ahhoz, amit a téma tanít, ha sikerrel jár a video marketing.
Készíts egy videót, amely megmutatja, hogyan kell a terméket helyesen felhasználni. Azok számára, akik feltették a problémát, megoldják a problémát, és így új ügyfeleket keresnek.
Lehet, hogy kap egy esélyt szakértői interjú készítésére, vagy pedig magának az eseménynek a felvételére. Ha nyilvános beszédet folytat, akkor feltétlenül gondoskodjon róla, hogy rögzítse.
Ha videót készít, akkor ügyeljen arra, hogy olyan dolgokról készítsen, amelyekről valóban tudsz és hiszel.
A videotartalom-elemzéshez elengedhetetlen a marketingvideók maximális kihasználása. Megtekintheti, hányszor jelenik meg a videó, és honnan származnak ezek a nézetek. Ezekből az információkból sokat lehet megtudni az Ön előnyei érdekében, hogy vállalkozását új üzletekbe támogassa.
A videomarketing felhasználható a weboldalak és a közösségi média bemutatására.
Érdemes lehet fontolgatnia más emberek létrehozását a videóidért. Adj ki díjat a legjobb videóért.
Miután információkat gyűjtött a videóiról és reagált a videóidra, kezdje meg a következőt.
Amikor elkészít egy marketing videót, készülj fel a mérsékelt megjegyzések megtételére. Ha nem tudja moderálni a megjegyzések részt, érdemes lehet őket teljesen letiltani.
A rövid videók kedvezőbbek, mint a hosszabbak. Próbáljon három perc alatt tartani a videókat, hogy elkerülje a néző figyelmét. Öt percig is mehet, de ennél hosszabb is valóban felesleges. Próbáld meg rövid és lényegre tartani.
Mondja meg az embereknek, hogy sietve vásárolhatnak. Adjon meg egyértelmű útmutatást, hogy ügyfelei gyorsan át tudják követni.Az összes videó befejezésének legjobb módja egy határozott és erős cselekvésre ösztönzés.
Az emberek egyik kihasználatlan formája, amelyet nem tesznek a video marketinggel, hogy podcastot készítsenek a legjobb videóikból. Ez további módszert kínál vállalkozásának marketingéhez, és lehetővé teszi, hogy kis összegű profitot szerezzen a legjobb interjúk vagy demonstrációs videók készítésén keresztül. Ügyeljen arra, hogy ezeket a díjakat jó ár-érték arányban tartsa.
Ha videót szeretne készíteni egy másik nyelven, feltétlenül fordítson kiváló minőségű fordítót. Ne hagyatkozzon online fordítón, ha termékeket szeretne eladni más nemzetekben élők számára.Az ügyfelek jobban tiszteletben tartják Önt, ha megértik, hogy mit akar nekik eladni.
Az oktatóvideó 3 perc lehet, de egy másik videónak 30 másodperctől két percig kell tartania. Az emberek semmire sem fordítanak nagy figyelmet, ezért ügyeljen arra, hogy gyorsan felhívja a figyelmüket, hogy a videofelvétel során mindig elkapják őket.
Győződjön meg róla, hogy tisztában van a videóiddal kapcsolatos megjegyzésekkel és visszajelzésekkel.Válaszolni szeretne rájuk és kezelni ügyfeleit. Emberek ma
Utolsó kommentek